AVÍS IMPORTANT
Si disposeu de certificat electrònic o de la possibilitat d'obtenir-lo alta al servei IDCAT MÒBIL, si us plau, feu-lo servir per accedir al tràmit. D'aquesta forma obtindreu un justificant del registre de la presentació de la vostra sol·licitud.
En aquest moment no és possible enviar la notificació en suport paper, a la vista del Reial decret 487/2020, de 10 d'abril, pel qual es prorroga l'estat d'alarma declarat pel Reial decret 463/2020, de 14 de març, per a la gestió de la situació de crisi sanitària ocasionada pel COVID-19. Per aquest motiu, haurà de seleccionar la notificació electrònica , exclusivament.
IMPORTANT
Pel que fa referència a la documentació obligatòria que cal aportar per poder tramitar la vostra petició, us informem que un cop hagueu presentat la sol·licitud, l'Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC) us generarà la carta de pagament corresponent al document justificatiu de la taxa, segons Ordenança fiscal núm. 18, de la taxa per expedició de documents administratius. Article 6, epígraf 2. Rebreu aquesta carta de pagament mitjançant requeriment (notificació electrònica) que us permetrà descarregar-la. Posteriorment al pagament, heu de presentar el justificant econòmic acreditatiu, a la Seu Electrònica de l?Ajuntament de Rubí, mitjançant el tràmit instància genèrica.
per tramitar online, pots consultar la guia d'errors al tramitar la instància de forma electrònica.
Us recordem la necessitat de fer un ús responsable d'aquest canal per tal d'assegurar una prestació eficient i adequada del servei.